torsdag 21. oktober 2010

Drømmeland neste stopp :-)

God kveld :-)
Nå sitter jeg mett og fornøyd og skal straks finne senga :-) Dagen i dag har gått sykt fort. Jeg tror jeg har startet på fasen mot å bli voksen altså! Hvorfor? For dagene flyr i fra meg! Jeg får knappt stått opp før jeg må legge meg :-P Å jeg legger meg ikke så tidlig ;-)
I kveld har jeg hatt min første vakt på jobb  uten å gå oppå, altså ekstra. Å det tror jeg gikk bra :-) Jeg ble liksom kasta ut i dag. For jeg ble ringt opp av sjefen rundt klokka et, å skulle på jobb til fire. Men det gikk bra det :-) Jeg trives ganske godt jeg! Litt skummelt er det jo enda da, for det er mye nytt, men det er bare bra med noen nye erfaringer :-)


I morgen skal jeg på sykehuset. Ønsk meg lykke til ;-) Så fram til at jeg ikke tuller meg bort på sykehuset, tror jeg det skal gå bra :-P Satse på det!
Nå skal jeg prøve å overhøre bassen fra de over her, å finne drømmeland :-) God natt :-)
-Guro

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar