fredag 15. oktober 2010

Jeg lever ;-)

Snakk om dårlig blogger da! Denne uken har bare fløyet i fra meg. Jeg skjønner ikke hvor den har blitt av. Denne uken har gått med på jobbing, skole og enda litt mer jobbing. Jeg må bare innrømme at jeg er veldig sliter her jeg ligger nå!
Jeg kom nettopp hjem etter å ha spillt et par runder med bowling med noen fra klassen :-) Å det er jo alltid like morsomt :-) Det har blitt en del runder med bowling etter at jeg flytett til Lillehammer. Det er jo kjempe artig å spille, men knea mine er ikke like fornøyd av all den spillingen da. men men..
Jeg skal forresten på sykehuset på fredag for å få det undersøkt og en vurdering om jeg skal operere eller ikke... Jeg klarer ikke helt å bestemme meg for hva jeg vil. jeg vet jeg har en korsbånds skade, og så langt har den ikke leget seg selv. Så oftes har jeg ønsket at det blir operasjon, for jeg vil at det skal bli bedre. Å det blir ikke bedre sånn som det er nå! Jeg hadde et håp om å stå på ski i vinter jeg, men sånn som det er nå så ser det ikke lyst ut :-(


Hoff jeg blir nesten deprimert når jeg ser på bilder fra i vinter! Jeg og Ingrid hadde så sykt mange artige turer i bakken i vinter. Det hele ble jo avsluttet med masse latter fra Ingrid, Mali og Eivind. Jeg lo vell en god del jeg også da :-P Da ble det ei uke på krykker og et skadet korsbånd.. Ja ja, morsom var no vinteren i hvertfall :-D
Om jeg så er nyoperert til påska, skal jeg oppi Ådalen på skjærtorsdag :-P he he

Nei, nå skal jeg straks finne senga. Jeg er sliten jeg! Håper alle får en fin helg :-)
-Guro

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar