fredag 22. oktober 2010

Da ble det operasjon da :-/

Da har jeg endelig fått vært på sykehuset. Glad jeg er ferdig med det. Men flere turer blir det..
Korsbåndet mitt var så å si ikke eksisterende :-( Men det er ikke derfor jeg må tilbake. Smertene mine skyldes ikke korsbåndet mitt. Det er en annen grunn til smertene, men lege kunne ikke helt forstå hva det var som var grunnen. Så jeg skal nå inn for en kikkehullsopperasjon, for å prøve å finne ut hva som feiler knee mitt... Håper de finne ut noe. Når det gjelder korsbåndet mitt, får vi se om det blir operasjon eller ikke. Hvis jeg klarer å drive med fysisk aktivitet og at kneet fungere i hverdagen uten store plager av svikt og lignende i kneet, kan det henne jeg slipper operasjon. Så jeg krysser fingrene for det :-)


Nå må jeg ordne meg noe mat, og fikse meg litt. Ei i klassa har bursdag, så hun skal feire litt :-) Så jeg kan ikke sitte her å kope :-P
Håper aller får en fin start på helga :-)
-Guro

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar