søndag 31. oktober 2010

Konge kveld!

Gårsdagens var helt konge!
Det er lenge siden jeg har shaket så mye på en kveld. Føttene mine har veldig vondt i dag etter all dansingen! Tror jeg må pleie de senere i dag ;-)
Formen er overraskende bra :-D Jeg fryktet en solid skallbank, men nei da :-) Jeg er bare sulten, men jeg har ikke lyst på tørrt brød :-P Kanskje jeg skal springe på statoil mens bolledeige heven å kjøpe noe mat ;-) En pizza kanskje. Ja, for jeg driver å baker boller :-) Deigen er satt, så nå står den til heving. Det blir godt med nystekte boller og en kopp kakao når jeg skal lese etikk i ettermiddag :-)
Jeg klarte å glemme igjen kameraet mitt hjemme til Camilla i alt stresse i går, så det ble ingen bilder på meg. Eller, tok noen med Iphonen, men de er ikke så fine. Men jeg regner med at det kommer noen bilder på facebook i løpet av dagen, så dere skal få se hvordan jeg så ut ;-)



Var du på halloween-fest eller? I såfall, hva var du kledd ut som? :-)
-Guro

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar