lørdag 18. september 2010

Tråsser feber og sår hals.

Jeg hadde egentlig bestment meg for å holde meg i ro i helga. Men en i klassen har leid et hus her på Lillehammmer, hvor han skal ha fest. Å det er ikke så himmla langt unna meg, så jeg skal tråsse den solide forkjølelsa mi og dra på fest. Det er ikke sikkert jeg kommer til å være der så lenge, men jeg får i hvertfall truffet noen folk :-) Det er bedre enn å ligge på senga hele helga.
Så da er det bare å finne ut hva som skal på denne skråtten denne gangen. Jeg tror faktisk at jeg allerede vet hva jeg skal ha på meg. Det blit tykkstrømpebukse i hvertfall! skal ikke fryse mer enn jeg må liksom!


Dette bilde ble tatt på torsdag, før folket kom. Da var feberen høy og jeg var virkelig ikke i form. Men jeg festet og hadde det artig. Så det skal jeg prøve på i kveld også. Men det blir nok ikke mye drikking på meg i kveld.

Jeg må vel få i meg litt mat jeg da..
-Guro

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar