fredag 3. september 2010

Sliten sier du!

I går var det karaokekveld på Bingon, studenthuset her på Lillehammer. Å det var gøy det! Desverre endte det opp med at jeg tilslutt sto med mikrofonen :-P Det gikk ikke noe bra, men men. Artig var det likevel :-)

Jeg hadde vors i går på mitt lille rom på 11 kvadrat. Å vi var ni stykker. Skal si det var koslig ;-) Jeg hadde det kjempe gøy. Det var ikke like gøy og våkne i dag, med en oppvaskhaug større enn ja, gud vet hva :-P Men oppvasken var både vasket og tørket før klokka slo tolv. Den var vell og merke 11.59 når jeg var ferdig da :-P


Jeg så sinnsykt sløv ut på det bilde :-P men pytt pytt
Jeg skal komme med noen bilder fra resten av kvelden senere :-) nå skal jeg hoppe i dusjen, for så å til byen og møte en gjeng på Peppes for å spise frokost :-)

-Guro

1 kommentar:

  1. Vors på 11 kvm uten oppvaskmaskin = papp og plastikk!!!:P hehe

    SvarSlett