onsdag 8. september 2010

Boktårn

Nå er min herlige frokost spist, og jeg er klar for å finne fram boktårne mitt. Siden jeg ikke var på forelesninga i går på grunn av migrene og den i dag, for at jeg rett og slett ikke gidda. Må jeg sette meg til å lese litt :-) Det er jo temaer som er interessante, så da er det ikke så vanskelig å sette seg ned å lese heller.

Min herlige frokost, som besto av 1 kiwi, honning melon og en neve blåbær og to skjere med vanilje kesam :-)
Så nå er jeg god og mett og er klar for å bli litt lesehest ;-)
Men første tror jeg at jeg må springe ned og skjekke posten, for jeg har en overraskelse i vente. Eller det er ikke det for meg da, men det er ingen andre som vet om det :-) Å folk sier at jeg ikke klarer å holde på noen ;-) hehe

-Guro

1 kommentar:

  1. ???????????? Ty no du kan si d t søster di da!!!!!!!!! :P

    SvarSlett