lørdag 4. september 2010

Hvordan har jeg det nå?

Da jeg var ute å gikk i sta, tenkte jeg en del på hvorda jeg har det nå. Kommer jeg til å gå på en ny smell? Eller møter jeg veggen igjen?

Det har jeg ingen planer om! For akkurat nå har jeg det helt fantasktisk :-D
Jeg har startet en ny epoke i livet, som skal bli knall bra :-) jeg smiler fra øre til øre for tiden og jeg nyter det :-)
Jeg håper jeg er ferdig med den tunge tiden. Eller jeg kommer aldri til å bli helt ferdig med den, for det ligger alltid lengst bak i hode, hva om? Men det håper jeg er normalt egentlig. For min del kommer det nok til å ligge der en godt stude til. Jeg er alltid på vakt, for symptomer. Men det ser ut som det her går min vei :-)

Jeg føler ikke jeg er den jenta jeg var for 3- 4 år siden. Eller bare 1 år for den saks skyld. Jeg er ikke den som bare vil være for meg selv, gråter meg ikke i søvn lenger og jeg fungerer sosialt igjen!



Jeg er ikke hun der lengre!


Jeg er hun her :-D *vet det ble samma bilde som sist innlegg, men men..*

Jeg ser lyst på tiden framover. Jeg har ingenting å klage på  :-) Jeg nyter livet mitt nå, for å si det kort og godt :-D

-Guro

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar