tirsdag 7. september 2010

Så mye for å være litt skoleflink!

I hele går kveld, gjorde jeg oppgaver og leste til forelesninga som skulle være i dag. For i går fantes jeg ikke forbredt, og det var en laaaang forelesning. Så jeg skulle være flink og lese. Å takket være det fikk jeg et kraftig migreneanfall i natt. Det var ikke så kult for å si det sånn.. Jeg klarete ikke å løfte på hode før klokken var over ett i dag. Det har enda ikke sluppet helt. Så jeg har holdt meg unna alt som heter tv, mac og mobil. I natt slo jeg av mobilen, sånn i tilfelle jeg skulle få en melding eller noe sånt. For det skal ingenting til for at alt blir ti ganger verre. Da jeg slo på mobilen i to tiden hadde jeg både meldinger og ubesvarte anrop, så takk og  lov for at jeg slo av mobilen. Når jeg tenker på det så har jeg glemt å høre etter hva det gjalt for den som ringte.
Nå skal jeg legge fra meg mac'en og håpe hode blir helt bra til kampen i kveld :-)


-Guro

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar