lørdag 25. september 2010

Jeg lever :-)

Det er nå en uke siden jeg sist blogger. Det har vært en uke med mange tanker og mange sosiale aktiviteter. Så jeg har rett og slett ikke rukket å blogge.

Tirsdag var jeg og 7 stk. til hos ei i klassen for taco-aften :-) Det var kjempe koslig :-) Da var det taco og brownies og vanilje is som sto på menyen :-) Det var en kjempe koselig kveld, med mange herlige folk!
På onsdag var jeg på Jorekstad med Jeanette og Mia :-) Det var kjempe artig og veldig avslappende. DEt blir ikke siste gangen jeg drar dit å bader for å si det sånn ;-)
Torsdag var jeg på skolen til klokken halv fem!! Da ble den første gruppeoppgaven endelig levert. Da var jeg lei da! Jeg tror ikke jeg har vært så glad for å få levert en oppgave før :-P
I går rettet jeg nesen mot Trøndelag og Berkåk :-D Jeg satt på med Mariann. Å vi fant ut at vi skulle kjøre over Venabygdsfjellet, siden det er raskeste veien. Det var meldt snø, både over dovre og venabygd så da fant vi ut at det var hipp som happ hvor vi kjørte. Vi trodde heller ikke at det skulle være så mye snø, men der tok vi feil!



Sånn såg det ut oppå fjelle. Det var bare såvitt det gikk bra ned fjellbakken, for plutselig var det vare is på veien. Isdekkt vei og sommerdekk var ingen god kombinasjon. Men Mariann klarte å holde oss på veien :-) Jeg må si jeg var glad det ikke var jeg som satt bak rattet, for da vet jeg ikke om det har gått like bra. Men vi kom oss ned, og glad var vi for det. for det var ikke bare vi som hold på å kjøre ut. Det var en som stå godt plantet i grøfta oppi bakkene der for å si det sånn.

Nå er jeg hjemme, og her skal jeg være en hel uke. Vi har studieuke i uken som kommer, så da blir jeg hjemme hele uken. Å ja, jeg har med 6 pensum bøker så jeg skal lese litt ;-)
Nå er det mammas hjemmelagde pizza som står på tapeten :-)
Ha en forsatt god helg :-)
-Guro

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar