mandag 6. september 2010

Hade bra, pengene min :-(

Jeg ser pengene flyr i fra meg! Jeg har nettopp kjøpt resten av bøkene jeg mangler, så der fløy det over 2000 kroner, også fikk Stine pengene jeg skyldte henne for bøker, så der gikk det med 1900 kroner. Fy flate det er dyrt og være student! En må jo til og med bruke penger på skolesaker :-P
Fra neste uke, skal fornuften ta overhånd over økonomien. For den har ikke vært til stede de siste ukene.
Men nå har jeg kjøpt en del ting jeg har ønsket meg, så nå skal jeg leve lenge på det :-)
For å si det sånn. Jeg gleder meg max til i helga :-D


Bilde er fra torsdag, da jeg hadde vors. Den flinke fotografen er Maria i klassen :-D
Snakker vi Rudolf eller :-P Mersom litt rød på nesen!

Nå må jeg sette meg til å lese litt mer i disse herlige bøkene mine jeg da ;-)
-Guro

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar