mandag 2. august 2010

Storåshelg :-)

I helga har jeg vært på Storås :-)
Siden jeg hadde jobbhelg, var jeg bare nedover på lørdag. Eller det er feil. Jeg kjørte en tur nedover på fredag, men var ikke inn på område. Men på lørdag etter jobb hev jeg meg i bilen, for å nedover å feste med mange herlige venner. 

Det var så gøy :-) Traff masse folk som det er lenge siden jeg har møtt :-) Med en øl i hånden, fikk jeg med meg hele fire konserter på 5 timer! Jeg er imponert over meg selv ;-P 
Konsertene var DDE, Sivert Høyem, Pont the pirate og Veronica Maggio :-) Alle var knall bra!
Første året fikk jeg med meg tre konserter på tre dager :-P he he 

Jeg tok ikke så mange bilder, men jeg legger ved noen da :-) 

Elise og Hilde under DDE

Jeg fant meg en løve ;-) *Bilde ble tatt av Hilde*

Å så må jeg ha med et bilde av alltid like blide Audun :-)

Vi avsluttet festivalen men et regnvær som ikke lignet grisen! Det var helt villt! Jeg var rett og slett gjennom våt. Eller som vi sa på lørdag, at jag var litt fuktig i stumpen ;-) Så når jeg kom hjem var jeg glad for varme, tørre klær :-) he he 

GuRo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar