søndag 15. august 2010

En ny epoke har startet :-)

Nå har jeg startet en ny epoke i mitt liv :-D

Jeg sitte rnå i min nye hybel på Smestadmoen studenthjem på Lillehammer. Nå har jeg ordnet opp i alt og alt er ryddikt enn så lenge ;-)
Hybelen min er på 11 kvadrat, men jeg synes at den virker mye større. Den er lys og fin, så jeg er super fornøyd :-D


Dette er egentlig ikke noe bra bilde, for her ser det veldig lite ut men det er det ikke. Fikk liksom ikke til å ta bilde i en bra vinkel :-P Men ja, sånn ser det ut. Ny dyne og pute, med helt nye sengklær. Så om ikke lenge nå, skal jeg hoppe i dusjen. For ingenting er bedre enn å være nydusjet og legge seg i nye sengklær ;-)

I morgen har jeg tenkt meg på skolen for å på omvisning. Tror det kan være lurt. Det er ikke den minste skolen jeg har vært på for å si det sånn :-P Det kommer nok til å bli mange forvirrede øyeblikk i starten.. Ellers så har jeg noen æren, som må gjøres :-)


En fornøyd, sliten og litt nervøs Guro, i sin nye hybel :-)

Men nå skal jeg teste den nye tv'n min :-D

-Guro

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar