mandag 16. august 2010

God morgen :-)

Utrolig nok har jeg sovet som en stein i natt! Men jeg våknet veldig tidlig for det er en del trafikk utenfor vinduet mitt. Jeg har rom ut mot parkeringen og veien, så det må jeg nok vende meg til!

Da jeg slo opp øyene i dag, var det sol, men den har gjemt seg litt akkurat nå i skrivende stund. Men den kommer nok fram igjen snart :-)


Trøtt sa du :-p

No prøver jeg å få i meg litt frokost, som består av go' morgen og et glass juice. Men yoghurten har jeg ikke åpnet enda, å tror ikke den blir det. Jeg tror jeg heller prøver å finne kiwi'n som er rett bak her et sted. Må handle inn litt middagsmat og greier..
Hvis jeg for sommlet meg til det, skal jeg på skolen på visning. Det var 12.15 og 13.15, så jeg må vel få til det :-)

Nei, nå titter solen fram igjen, så nå skal jeg ut :-)

bey
-Guro

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar