lørdag 7. august 2010

sliten..

Jeg forstår ingenting for tiden.. Jeg er så sliten :-/ Jeg liker det ikke. Føler jeg har sett det her før!
Men jeg skal ikke ha en reprise av sist gang....


Nå har jeg inntatt senga! Det er veldig på tide ser jeg .-P Herregud klokken er 1. Det er ikke rart jeg er sliten..
I morgen håper jeg på litt sol fra morgen av :-) Jeg skal ikke på jobb før klokken 15, så jeg vil få litt sol på kroppen igjen.. Lenge siden sist nå!

Så helgen min går med til jobbing og pakking. På søndag MÅ jeg starte å pakke.. Herregud, så treig og sommlette jeg er :-P Men det er bare sånn jeg er.
Det er som jeg sa på onsdag da vi kjørte hjem fra kamp, at det er sjarmen med meg, det at jeg er så klomsette og sier det mest utrolige :-P  he he

Men nå må jeg virkelig sove! God natt, og så jeg håper du får en fin helg med mye sol ;-)
GuRo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar