lørdag 28. august 2010

Jeg er ikke overrasket!!

Jeg var til legen i går for å få svar på MR- undersøkelsen. Jeg krysset både fingre og tær, for et svar som sa at det ikke var noe galt med knea mine. Jeg vet det bare var ønsketenkning, så jeg hadde forbredt meg på et svar som ikke var nor særlig.
Venstre knee mitt har en korsbånds skade :-( Så nå må jeg på sykehuset for å finne ut om jeg må operere eller ikke.
Jeg spurte legen min med en gang han sa det var korsbånde mitt, om jeg i verstfall måtte operere. Svarer var ja, eller i bestefall. Så nå blir det en tur på sykehuset for mer grunndig undersøkelse :-/

Må jeg operere, må jeg i verstefall være uten trening i mange måneder og skisesongen ryker :-( Blir jeg ikke deprimert da, så vet ikke jeg. Nei, jeg skal ikke ha noe av det. Jeg er ferdig med den tiden. Jeg ser framover med glede og mye lyst og nyskjerighet :-) Det her går bra :-) Jeg må bare tenke sånn, at må jeg operere, så er det for at knee skal bli bedre.

Jeg vil stå på ski NÅ!

I dag har jeg vært til Oppdal å handlet litt. Så når jeg kommer til Lillehammer skal jeg henge opp gardiner :-D Da blir det litt mer hjemmekoslig på hybelen :-) Jeg fikk svidd av litt penger for å si det sånn  :-P
Nå venter en kveld på sofaen, med taco og kanskje en film :-)
Håper alle får en fin kveld, om du er ute på byen, eller er en liten soffagris som meg i kveld :-)

-Guro

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar