tirsdag 24. august 2010

Bli-kjent seminar Og tur hjem til Trøndelag :-)

Nå er bagene så å si pakket ferdig, og jeg er klar for bli- kjent seminar på Hornsjø og for å dra hjem på torsdag :-D

I morgen drar klassen til Hornsjø høyfjellshotell i Øyer. Som læreren vår så, det hadde sine glasdager på 70-tall. Så forventningene er ikke så høye :-P Men jeg gleder meg :-)
Så når vi kommer tilbake fr Øyer på torsdag, blir det bare å dra på hybelen for å bytte bag. For klokken halv fem drar jeg hjem til Berkåk :-) Gud som jeg gleder meg til å ligge i min egen seng :-P Den er ikke så ille den her på hybelen heller altså, men den er litt større og bedre likevell senga mi hjemme :-)

Så nå skal vi fortsette der vi slapp i fadderuka. Ikke med samma mengde alkohol, men det sosiale :-) Det her bli bra :-)

Bilde her har jeg vært så frekk at jeg stjal fra Ståle. Håper det går greit :-) Bilde er fra pub til pub runden på fredag.

-Guro

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar