lørdag 5. september 2009

Å da var enda en uke over!

Denne uken har godt kjempe fort føler jeg :-)
Det er egentlig litt rart synes jeg, for dagene går med bare til lekser og trening og søvn.. Så det lille sosiale livet jeg hadde er borte vekk...

På onsdag var klassen på frokost til Oddbjørn (kontaktlæreren vår) :-) Det var veldig koslig og veldig bra for det sosiale for klassen tror jeg. I hvertfall for meg, som ikke kjenner de jeg går i klasse med så særlig godt.

På torsdag hadde jeg gym, og midt i gymøkten var det noe som plutselig stakk noe innmari undet foten min. Jeg tenkte at det var bare noe i skoen min, men det var det ikke... Etter som timene gikk ble det bare vonderer og vonderer under foten. Å når jeg skulle gå hjem fra bussen fikk jeg ikke til å gå på foten. Å sånn var det hele kvelden. det var ikke noe godt :-(
Men på fredag var det litt bedre, så jeg fikk haltet meg på skolen :-) Jeg føler meg så lite smart der jeg går, og føler at alle springer for de går så fort :-P

Etter skolen i går var jeg å så på ny pc. Jeg har lyst på en mini pc, på 11"- 12", men er litt usikker. Er det noen som har noe erfaring med mini pc, som du vil fortelle meg om?

Nå er det helg, og den skal jeg bruke til å rydde kjellerstua. Kanskje jeg skal vurdere en tur til Oppdal, men jeg må se ann foten min. Veldig dumt å dra til oppdal med en vond fot som jeg sliter med å stå på. Men jeg må å bruke helga til å lese til historie prøve.. Jippi!!! NOT....


Jeg får vell sette i gang med ryddinga jeg da. GuRo :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar