torsdag 24. september 2009

Brrrrrrr

Fy hvor kaldt det er!!

I dag våknet jeg av at Brage sto ved siden av sengen min og lurte på om jeg skulle på skolen... Ja så klart skulle jeg det! For å si det sånn, jeg hadde forsovet meg! Da var klokken 10 over 7 ca. En halv time etter at jeg egentlig skulle stå opp. KRISE!!!!
Ikke hadde jeg pakket gymbagen helle, og da bli 20 min. altfor lite tid! Takk og lov for at pappa ventet på meg, så han kjørte meg :-)
Super trøtt, og alt for stressa kom jeg meg på bussen... Men det bli ikke noe bedre da jeg nærmet meg Oppdal, og så at det var snø lang ned i oppdalsfjella :-( Ikke nok med det, men vi hadde utegym :-( Brrrrrrr
Men gymtimen varte ikke så lenge som den egentlig skulle. Takk og lov!!

Dette er fra påska 08, da jeg skulle prøve meg på snowboard :-P


Så det er ikke bare negativt at det nærmer seg vinter :-) (men det er litt tidlig)

Jeg gleder meg veldig til å gå på ski, både bortover og nedover! Jeg, GuRo skal lære meg å sto på ski i bakke :-P Det kan bli morsomt for de som ser på, for å si det sånn :-P He he


GuRo :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar