mandag 14. september 2009

GuRo har førakorte :-D

Nå er det farlig å ferdes i trafikken i distriket Rennebu og omeng :-P

I dag har jeg kjørt opp :-D Jeg sverer på en sky av glede! Det kan ikke beskrives hvor letta jeg var når sensoren sa at det hadde gått kjempe bra, og at jeg hadde bestått :-D Jeg ble omkring 10 kilo lettere!!
Så jeg dro rett til Rognes, for å hente bilen. For pappa hadde kjørt den dit før han dro på jakt. Så i morgen må jeg i vei å hente han, for han er bil løs :-P
Gud, for en befriende følelse det er å kunne ut å kjøre uten en stor rød L bak på bilen, og en ved siden av meg hele tiden!
Men jeg må si det, det var litt rart med en gang jeg startet å kjøre, og jeg satt mutters alene i bilen. Men det gikk fort over for å si det sånn :-P
Så i kveld blir det gulerotkake og hjemmelaget pizza på meg :-D mmmm, jeg gleder meg :-)
Er man flink pia å består oppkjøringen, får man besteme mat + at man får kake :-D
Kan denne dagen bli noe bedre??? Det tror jeg ikke!!

GuRo :-)

3 kommentarer:

  1. Å så spis gulerot kake utn me ty e æ dåle gjort!!!hehe en gangt : GRATULERE me kortet :)
    Så får e bare piiin me igjenom ta stygge tgkurs, blæhhh :p

    SvarSlett
  2. He he! du syns det ja :-P
    Takker <3
    Du har ikke så mye igjen av kurset nå da, så det går fort :-) Så da er det bare å hive seg ut i det :-) Tut og kjør ;-)

    SvarSlett