søndag 13. september 2009

Da var det søndag igjen!

Nok en uke er over!
Denne helgan har jeg bare jobbet. For jeg har fått meg jobb :-) Det er her på Berkåk faktisk, på prix. På fredag's kvelden hadde jeg opplærling, å på lørdag var det bare å hive seg ut i det :-) Å det gikk overraskende bra :-) I går kveld var jeg ferdig på jobb kl. halv 9 ca, så dro jeg hjem å spiste litt mat. Så bli onkel med meg ut å kjørte litt, så da ble det en liten tur til oppdal. Jeg var ganske sliten, så turen kunne ikke bli så lang..

Resten av uka har gått med til trening og skole. Jeg var på min første spinning time på torsdag. Fy flate jeg var sliten etterpå, men det var sykt bra trening! For det kjente jeg dagen etter. Etter 45 min med spinning hadde vi 25 min med styrke. Jeg trodde jeg skulle stryke med, for fy for en dårlig kondis jeg har!! Men det skal bedre seg nå :-)

Nå får jeg vel finne meg litt frokost! GuRo :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar