tirsdag 22. september 2009

Motivasjon kom til meg!!!

No sitter jeg egentlig å driver med historieoppgave.. Ja sånn egentlig :-P
Jeg får ikke til noe for tiden! Motivasjonen har forlatt meg, og jeg sliter!! Denne egentlige spennende historieoppgaven, har blitt gørr kjedelig :-( Å det er ikke så bra når den skal leveres på fredag, og jeg har nettopp startet :-S Å i morgen får jeg ikke gjort noe, for jeg skal på jobb i morgen.. Dette lover ikke bra!! Det hjelper vell ikke at jeg sitter her å blogger heller da :-p men men...

I går kom endelig Gina Tricot pakken min :-D
Det er alltid gøy å få pakker i posten!! Jeg bestillte en super søt kjole (https://www.ginatricot.com/#/product/27439373) Men jeg er veldig spennet på hvordan den blir på meg :-/ Er litt usikker på fargen.. Men søt var den i hvertfall :-)

Ellers i dag har jeg vært til Trondheim med klassen. Da var vi først på Dora, der vi fikk en omvisning rundt i arkivet og diverse, så dro vi til NTNU Dragvoll. Der fikk vi være med på en forelesning om andre verdenskrig. Det var ikke så mye nytt å høre, så den var litt dryg. For jeg er VELDIG fassinert av andre verdenskrig, så jeg har lest og sett veldig mye. Å han tok bare for seg basisen, så det var ikke så mye nytt å høre.

I det siste har jeg sittet å sett på en del andre blogger, og jeg har tenkt litt at bloggen min er utrolig kjedelig. Jeg har ikke så mange bilder (kan ha en sammenheng med at jeg liker meg ikke forran kameraet, men bak. Å det har ikke blitt så mye fotograferting for tiden), å ikke skriver jeg så ofte. Så det skal jeg prøve å gjøre noe med nå :-)
Så tiden vil vise om ting forbedrer seg :-) Men nå må jeg vel prøve å jobbe litt med historie igjen da :-/

GuRo :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar