fredag 28. august 2009

Da var det helg igjen :-)

Denne uken har gått kjempe fort!

I denne uken har det vært for det meste vært kjøring på meg... På en uke har jeg hatt glattkjøring, landeveiskjøring og kartkjøring.
Jeg forstår ikke hvorfor jeg gruet meg til glattkjøringa!! Det var jo ingenting å grue seg til. Det var jo kjempe gøy :-D
På torsdag hadde jeg landeveiskjøringen. Da kjørte vi til Åre i Sverige.. Der ble det litt handling
:-P
Å i dag har jeg hatt kartkjøring som kjørskolelæreren min kaller det. Da måtte jeg finne fram til ulike plasser i Trondheim på egenhånd og på så kort tid som mulig... Å får en person som egentlig ikke finnes kjent i Trondheim, var det litt både og :-/ Men det gikk no....

Men nå er det endelig helg :-D
Planen for denne helga er veldig kjedelig.. Jeg må gjør en hel haug med lekser, siden jeg nesten ikke har vært på skolen denne uken... Å så skal jeg sove! Det har blitt for lite søv denne uken. Det på grunn av all kjøringe. Når vi skulle til Åre, startet vi kl 7 om morgenen, så da sov jeg til Elise og Christina :-) Men jeg måtte jo opp til kl var 05.50, og når alarmen ringer før kl er 06.00 er det alt for tidlig!!!! De andre dagene har jeg tatt tog kl 07.10, noe som fremdeles er litt tidlig synes jeg...

Så jeg tror det blir en veldig rolig helg... God helg :-D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar