onsdag 8. august 2012

Ikke mange dager igjen!

Nå nærmer det seg avreise :) Fredagskveld blir jeg plukket opp av familien og lørdag morgen sitter jeg på flyet på vei til Las Palmas :) I can't wait!

Pakkinga er i gang etter mange forsøk uten noe resultat.. Energien er lik null i dag, så mye er ikke gjort. Har fått vaska klær det, så det er jo bedre enn ingenting. Men når det blir kveld og musikken runger på full guffe våkner jeg til live ;) Så da fikk jeg skrevet en lang pakkeliste og noe har funnet veien ned i kofferten. Så jeg er fornøyd!


Eller så har dagen gått til avslapping. Hadde en lite kollaps i går kveld, så jeg har ikke orket stort. Så i dag har det vært treningsfri, men i morgen er det påen igjen. Har ikke tid til å sløve nå de siste dagene før avreise. Mye som må fikses, treningen må til og venner må møtes. Så ingen avslapping før jeg sitter på flyet her altså, men det skal gå bra :) Nå må vel jeg finne senga sånn at jeg er klar for en ny travel dag i morra.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar