torsdag 30. august 2012

Blir det noen gang overfullt??

Hvor mye er det egentlig plass til inni et hode?? Mitt kjennes ut som det sprenges snart i hvertfall! Skole, trening og andre personlig ting fyller det opp, og når det er fullt er det enda mer som vil ta plass!

And i am helpless! Sometimes wishing's just no good, cause you don't see me like I wish you would!

No you never were, and you never will be mine!

Jeg blir stressa over at jeg allerede er så sliten. Jeg stresser, er irritert over den idiotiske hånden min som ikke vil bli bra og jeg er delvis sint på meg selv av ulike grunner.. fin start på skoleåret kan en si!
I dag skulle jeg egentlig trene, men måtte nedprioritere det for å finne krefter til å rydda leiligheta. Jeg skulle også jobbe med en skoleoppgave, men jeg har ikke klart å gjøre stort annet enn å rydde og vaske noen maskiner med klær.
I stede for å gjøre alt jeg skal blir jeg bare liggende rett ut på sofaen. Hode sprenger, og jeg er svimmel og sliten. Men jeg prøver å overse det for å få gjort alt jeg egentlig skal. I morgen skal jeg på trening på morgene, for så å jobbe med oppgaven før jeg reiser bort for helgen. Å det må jeg få gjort for å ikke sitte med stresse med tanke på oppgaven når jeg kommer tilbake, og trene det må jeg for både kroppen og psyken sin del. Trening og hard pressing av meg selv er min form for terapi. Ikke at det hele tiden funker men det hjelper å koble ut med å slite meg selv ut..

Nå får jeg ei helg borte fra alt igjen så da skal jeg slappe av og bare kose meg :) Selv om det ikke er så lenge side jeg var borte en tur skal det likevel blir ganske godt! Håper jeg kommer tilbake med nytt mot for den nokså stressende hverdagen det er.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar