søndag 26. august 2012

Daffesøndag

I dag har vært en sønsdag med stor S. Daffing på høyt nivå, noe som er veldig godt. Det eneste fornuftige jeg har gjort er å vaske et par maskiner med klær og jobbet litt med et framlegg jeg skal ha på skolen. Gårsdagen gikk i ett så da er det godt å ha en rolig søndag. I går var jeg først på jobb, å når jeg var ferdig var pappa kommet til Lillehammer. Så da ble det en hyggelig middag før vi vente nesen mot Gardermoen, for der skulle vi hente mormor og mamma :)

Side jeg skulle på jobb på lørsdagmorgen, hadde jeg en rolig kveld med en joggtur og pensumlesing. Så utrolig godt det er med en rolig kveld! selv om jeg gjerne skulle ha vært med på temafest og hatt det kjempe gøy med mine venner, men det får jeg tatt igjen en annen gang.

Resten av kvelden blir dte avslapping med litt skolejobbing. Jeg kjenner at hode er tungt og slitent så det blir vel ikke så mye jobbing. Senga skal finnes tidlig i kveld hvertfall. Tror jeg trenger det. I morgen er det en ny uke, men mye muligheter :) Mer trening, mer skole og masse hygge forhåpentligvis!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar