torsdag 22. juli 2010

Torden og regn!

I dag tidlig våknet jeg av at det tordnet noe så inni granskauen høyt! Siden jeg var våken allerede, tenkte jeg at jeg skulle være snill søster å tilby meg å kjøre Brage på jobb, siden det regnes så sinnsykt i tillegg. Men pappa hadde ikke dratt på jobb enda han heller, så Brage satt på med han. Så jeg gikk å la meg igjen, å våknet ikke før klokken var 12.

Når jeg tilslutt fikk dratt meg ut av senga, kom mormor med jordbær og kaka :-) Så etter en liten frokost, ble det jordbær på meg :-)
Nå slapper jeg av med litt Tour de France, før jeg skal på jobb klokken 16.

Siden jeg har veldig lyst å på hyttetur snart la jeg ved et bilde fra ene turen på Orvattne :-)
Jeg har veldig lyst å på hytta på Rognesmarka. Den hytta vi var med å eie før, men vi solgte oss ut av den :-(
Men jeg har tenkt å høre om jeg får låne den et par dager i sommer. Så hvis jeg skal få til det må jeg få fart på meg selv, og spørre snart. Det er jo under en måned til jeg flytter.

Q: Hva synes du om torden og lyn?

GuRo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar