torsdag 29. juli 2010

By tur og Guro som frisør :-P

Da skal jeg straks finne senga, men jeg måtte bare blogge litt først. Nå har jeg nettopp lekt frisør. Brage skulle klippe seg, og fant ut at jeg skulle gjøre det. Jeg feiga ut litt, så mamma startet i vei. Med maskin vell og merke. Men så fant vi ut at jeg skulle klippe med saks :-P
Det fikk jeg ikke til noe særlig bra, så jeg tok maskinen i stede! Resultat: Brage har ikke vært så kortklippt på MANGE år. Det ligner på den såkalte sommerklippen han brukte å ha da han var liten :-P




Her er det ikke mye som kan fikses på :-P Han sparer voksen sin ei stund nå! Jeg ler!
Men til at det var jeg og mamma som gjorde det er jeg fornøyd ;-) he he

Jeg var også i Trondheim i dag :-) fikk kjøpt noe småtteri til jeg skal flytte, og et skjerf og en ring og et par øredobber :-) Så turen ble ikke så dyr for min del :-)

Men nå skal jeg finne senga. Skal på jobb i morgen, så jeg må få noen timer søvn i natt :-)
Så god natt :-)
GuRo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar