fredag 30. juli 2010

Bolig er i boks.

Jeg våknet av Iphonen ringte i dag tidlig. Forstå ikke hvorfor alarmen ringte så tidlig, men jeg fant til slutt ut at det ringte. Veldig koslig når du ligger og sover. Det høres ikke på stemmen liksom :-P

Hun som ringte, ringte fra SOPP. Det er der jeg har søkt om sånn studentbolig. Det viste seg at jeg hadde fått tilbud om en hybel på Smestadmoen. På den nye delen. Kluet var at jeg måtte svare der og da. Så jeg hadde ingen andre valg enn å si ja. Men det viser seg at den hybelen jeg har fått er det ikke noe stue i. bare to soverom og en liten kjøkkenkrok og bad :-/ Nedtur! men men.. Jeg har nå i hvertfall fått en plass og bo. Jeg skal vurdere om jeg skal søke på nytt etter skolestart på vargstad eller lundebekken. Det er litt kjipt å ikke ha ei stue og sitte på. Det blir ikke noe særlig sosialt når det ikke er noe fellesariale. Jeg blir forhåpentligvis ikke så mye der ;-)



Nå skal jeg snart på jobb. Jeg skal jobbe i dag og i morgoen, så reiser jeg til Storås etter jobb i morgen :-D Jeg får heldigvis med meg en ettermiddag/ kveld i år da :-) Det er bedre enn ingenting :-)

Men nå må jeg gjøre meg klar for litt jobbing! Ha en fin dag :-)
GuRo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar