lørdag 24. juli 2010

Sommerens ulemper!

I dag har det vært knall vær, og jeg har vært ute så å si hele dagen :-) Det er veldig godt og nyte været og være ute, men det fører også med seg en ulempe! Pollenallergi!

Måten jeg reagerer på er at høyre øye mitt renner konstant. Men det er bare høyre øyet. Snodig syns jeg da men. Å så får jeg rennende nese. Det er veldig plagsomt og irriterende.

Så for min del går det i øyedråper og zyrtec, for å bedre det. Men det funker ikke så veldig bra egentlig. Etter en liten time renner øye mitt like mye som før jeg tok øyedråpene. Det er så sykt plagsomt!

Øyet blir veldig sårt, og jeg blir veldig tør under øyet. Huden tørker inn, noe som ikke er så behagelig. Jeg kan heller ikke bruke sminke, for den renner jo bare av...

Et stk sliten Guro, uten et fnugg av sminke...

Jeg skjønner ingenting, for plutselig ble jeg så sliten. Sovnet og sov som en stein på sofaen tidligere i ettermiddag. Jeg hadde egentlig veldig lyst å til Rognes på Sie Gubba, men ingen som gidder å bli med, så det bli soffa kveld med film for min del i kveld. Det er heller ikke så kult å være på fest når ene øye konstant renner :-P he he

Q: har du pollenallergi?
GuRo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar