lørdag 3. juli 2010

Her er jeg igjen :-P

Det har blitt veldig dårlig med bloggingen min de siste dagene.

På torsdag er skulle jeg til Trondheim med Stine. Men når vi kom til Soknedalen var ikke Stine helt i form. Så jeg var innom å tømmte sparegrien min :-P Å ja det er lønnsomt! Jeg hadde 2450 kroner på den :-D Så nå kan jeg bare dra til Danmark ;-)
Men siden turen vår ikke ble så lang, ble vi med å hytta på kvelden :-)


Jeg og stine på hytta :-)

I går var jeg nok en gang på jobb. Å fy flate det var varmt. Det er forresten like varmt i dag. Så klart når jeg skal jobbe. Etter jobb i går var jeg på jentekveld :-) Bilder kommer senere for de er på canon kameraet.

I dag etter jobb skal jeg på damfest på Nerskogen :-) Det skal bli gøy å treffe igjen en del folk :-)
Jeg fikk forresten svar på de siste blodprøvene i går, og de var fine. Så nå er jeg så å si friskmeldt. Men jeg tørr ikke å drikke enda. De sitter godt i minne, de magesmertene jeg fikk siste jeg drakk. Så da tror jeg det er dumt å starte å drikkke igjen på dammen på Nerskogen. Så jeg venter litt til. Jeg drar jo til Danmark på tordag, så det blir vel litt drikking der, hvis levra og milten min begyner å komme seg litt :-)

Men nå må jeg ordne meg litt frokost eller lunsj er kanskje det rette ordet ;-)
GuRo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar