tirsdag 27. juli 2010

Ny uke, med nye muligheter :-)

Da er denne uka også godt i gang :-) Ukene går så sinnsykt fort! Det er bare litt over 2 uker til jeg flytter :-O Å jeg har enda ikke en plass og bo :-/
Jeg begyner egentlig og bli ganske lei av å se på hybel, for endten er det for dyrt, eller så ser det helt elendig ut. Men i morgen må jeg ha en liten ringerunde før jeg drar til Trondheim.

Ja, i morgen skal jeg, mamma og mormor til Trondheim :-) Da blir det IKEA, en tur bort på Lade, kanskje ned i byen og sikkert nok en tur på city syd :-) Dette har jeg egentlig ikke råa til, men jeg må jo shoppe litt da ;-)

Nå ligger jeg som et slakt på sofaen, og nok en gang håper at en ny hybel har blitt lagt ut på finn...


Nå skal jeg slappe av litt, før jeg skal gi meg ut på en liten joggetur :-) Jeg elsker at kroppen er på bedringnsvei :-D Bye bye kyssesyken, velkommen joggesko :-D

GuRo

1 kommentar: