søndag 17. januar 2010

Lei!!


Jeg er lei av å være inne! Jeg har fremdeles litt vondt i magen, spesielt hvis jeg har spist eller drukket noe. Jeg skjønner ikke helt hva det kan vær for noe, men nå er jeg blitt litt vant til å ha vondt i magen så jeg tenker ikke over det lengre :-P 
Jeg vet ikke om det er et godt eller dårlig tegn :-P
Men hvis det ikke blir værre i løpet av kvelden blir det skole på meg i morgen :-) 
 

I går kjedet jeg meg så, at jeg lekte meg litt med kameraet ;-) Jeg ser litt skremt ut men :-P

I dag har jeg å kjedet meg, så jeg laget en stor skål med fruktsalat. Men siden jeg får sånn krampeaktig greier i magen når jeg spiser smakte jeg nesten ikke på den. Men godt var no det lille jeg smakte på :-)
Nå skal jeg prøve å få gjort litt lekser. Siden jeg dro hjem fra skolen på fredag, gikk jeg glipp av litt....

GuRo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar