lørdag 30. januar 2010

Helg :-D

Nå er lørdagen halvveis ferdig, å jeg skal skrive litt på særemnet mitt... Det begyner å haste litt nå føler jeg :-/ Men jeg ha fremdeles tre uker på meg da :-)

I dag har jeg brukt 4 timer på å se håndball :-) Nede i hallen har det vært kamper siden kl 11 i dag :-) Å jeg har fått med meg alle! Det er så utrolig mange flinke håndballtalenter her i Rennebu altså :-) Å jeg får så sinnsykt lyst å spille selv. Å så får jeg også veldig lyst å trene et lag igjen. For jeg var med Stine å trente j12  for noen år tilbake. Å det er så artig å være med. Det å se forbedringer, glede over seier, litt frustarsjon over tap og et samhold uten like :-) Så jeg håper jeg får muligheten til å trene et håndball lag en gang til fram i tiden :-)


I kveld skal jeg og Stine og sikkert Brage se film og spise masse godteri :-D Jeg elsker sånne kvelder!
Hva er dine planer for helgen? :-)

GuRo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar