fredag 15. januar 2010

Au au :-O

Nå ligger jeg godt plantet i sofaen, der jeg har ligget siden jeg kom hjem fra skolen. Det ble ikke så lang skoledag på meg i dag. Rundt kl 10 fikk jeg så syke magesmerter som ikke gikk over. Så jeg fikk pint meg på bussen å hjem. Så kom mormor å hentet meg på bussen. Men når jeg kom hjem bars det rett ned på legekontoret på meg. Da med frykt for blindtarmbetennelse. Men legen kom fram til at han ikke trodde det var blindtarmen. Takk og lov! Men smertene har ikke  gidd seg, men det er ikke like vondt og inntenst! 
Jeg har aldri hatt så vondt noen gang jeg tror jeg. Er det vondere å fø, ja da vet ikke jeg om jeg klarer det :-P 
Så det blir en rolig kveld på meg. Jeg må vel prøve å få i meg litt mat, men det frister overhode ikke. Jeg kommer i hvertfall ikke til å spise brødskive med leverpostei på LENGE, for det var det jeg spiste til frokost i dag. Så jeg forbinder smertene med det :-P Sært, ja jeg vet..



Dette bilder ble tatt på onsdag på skolen...

GuRo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar