onsdag 13. januar 2010

Jeg HATER nynorsk!!

Jeg vil bare sette meg ned å grine! Jeg har fått i oppgave å skrive en nynorsk tekst. Det ble et kåseri på meg, men hvordan tror du det går? Jo, det skal jeg si deg! Rett vest! Jeg får ikke til noe. Et kåseri skal jo være morsom, men mitt er så særiøst og sært at det ikke morsomt en gang. Så nå har jeg gidd opp, og blogger i stede. Jeg får i hvertfall til å skrive her da :-P


Ingrid har også så å si gidd opp, så vi fant webcam'en i stede. Det var mye artigere fant vi ut :-P



Titt tit her er jeg :-P Ingrid ville også være med på bilde :-P søtt ;-)

Men nå må jeg vell prøve meg på nynorsken en siste gang da :-) ønsk meg lykke til!

GuRo

1 kommentar:

  1. Halla:p nå har jeg levert nynorskdritten! ble jo såå "bra".. men jeg gir f.. bedre lykke neste gang! : )

    Ingriid !

    SvarSlett