mandag 16. juli 2012

Det skulle ikke gå sånn!

Hode henger ikke med, og jeg drømmer meg bort til en plass langt borte! Bort fra meg selv, og hvordan tiden er nå!
Jeg vil glemme livet mitt litt, og legge igjen alt som skjer oppi hode mitt og alt som gjør at jeg har det sånn som jeg har det.. Jeg lever på en annen planet og fungerer ikke. Mat gjør meg fremdeles kvalm og inntaket er minimalt, noe som gjør at kroppen fungere ikke som den skal. Jeg er konstant svimmel og kroppen vil ikke henge med meg. Å det gjør meg sint! Jeg har de siste dagene kjent på sinne og fortvilelse i forhold til flere saker. Hvorfor klarer jeg ikke å få i meg det jeg trenger for å fungere normalt i det minste?? Jeg krever ikke å ha et energinivå over det normale, men bare det å kan gå ute i marka uten å være redd for at jeg kommer til å besvime, eller bare gå ned trappa! Den siste ukens mangel på matlyst vet jeg grunnen til men hva med de siste månedene da? jeg har ikke slitt med kvalmen før for noen uker siden og etter den kom ble alt bare mye verre. Å nå er frykten for å havne nede igjen stor.

Den siste uken har vært tung og tårene kommer oftere enn hva jeg selv vil! Jeg prøver å reparere kroppen med turer ute, men føler de ikke hjelper så mye enda. Men en kombinasjon av turer og skrive hjelper litt på.. Selv om det ikke løser problemet så hjelper det å få ut det som spiser meg opp innvendig!

Hvorfor???
Jeg vil ikke miste deg!
Det skulle ikke gå sånn!
Men sånn gikk det!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar