mandag 16. juli 2012

Bare en ting helper!

Når ting er vanskelig så er det bare en ting som funker for meg, og det er å ta med meg hunden til skogs! Jeg må slite kroppen og kjenne at jeg lever og kan takle motgang! For det vet jeg at jeg kan, men når en sitter midt oppi det så er det lett å bekke under.. så derfor har jeg vært ute hver dag jeg har hatt mulighet den siste uka! Lufta hode, fått rørt kroppen og slitt meg ut for å klare å sove om kvelden.. For det er vanskelig.. Men nå er kroppen så sliten at den helst skulle ha sovet hele tiden. Å da blir jeg redd, men jeg vet at dette går over. Jeg må bare ta tiden til god og være våken for større kjente tegn..

En tur på mjuken på lørdag i regn og skodde. Men til stor hjelp for meg!
I morgen blir det nok en tur siden turen i dag ikke ble så lang...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar