onsdag 2. mars 2011

Tung dag..

Jeg sa at jeg skulle skrive et positivt innlegg i dag, men det klarer jeg ikke. I dag har vært en veldig tung dag. Vet ikke hvorfor denne dagen har vært så tung og vanskelig, men jeg klarer ikke å få fram et eneste ord som har noe glede i seg. Jeg kjente det da vekkeklokka ringte i dag at dette ikke ble en gledens dag..  Jeg våknet med en rar følese i kroppen, å klarte knappt nok å komme meg ut av senga. Det er en vond måte å starte dagen på.
Jeg blir så sint på meg selv når jeg er sånn! Hvorfor skal jeg ikke klare å holde humøre oppe og la det som skjer oppi hode mitt bare forsvinne! I hele dag har jeg hatt mest lyst til å gråte, men jeg har kjempet i mot. Så godt jeg kunne i hvertfall.. Jeg har mest lyst å gå å legge meg å våkne om ei uke eller to. Men det har jeg ønsket og nesten gjort før, å det hjelper ikke noe som helst.

Hjelper det å ha ei hand å holde i....?? Tvilsomt.. Nå er det bare en ting som jeg savner, men det får jeg aldri igjen...

-Guro

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar