tirsdag 1. mars 2011

Jeg er kanskje tilbake!

Jeg har enda ikke helt bestemt meg for om jeg skal slutte å blogge eller om jeg skal forsette å skrive.
Men nå føler jeg for å skrive litt igjen. Få ut litt av det som foregår oppi hode mitt.
Jeg merker at det er mye som foregår for tiden. Alt for mange tanker oppi der til tider. Det er tydelig at rundt denne tiden for et år siden var det mye som skjedde både på den positive og den negative siden. Å jeg merker at det er en periode der jeg tenker mye på det som skjedde for et års tid siden, og hva som skjer nå.
Jeg prøver å holde meg opptatt med andre saker og ting som gjør at jeg ikke får så himmla mye tid til å tenke. Men nå sitter jeg her alene, å da kommer tankene fortere enn jeg vil. Hvorfor skal tankene plage meg sånn..?? :-/
Jeg er lei av at enkelte "hjemmsøker" tankene min, og jeg aldri klarer å være 100% glad, 100% avslappet eller 100% sikker på at alt ikke skal falle sammen igjen. Men jeg klarer aldri å legg helt bort tanken på å få nok et slag i magen og bryte sammen igjen. Selv om jeg prøver å tenke positivt 24/7, er det ikke enkelt..

Jeg blir stadig vekk overrasket over hvor mye det psykiske kan gjøre med en person. Å når det psykiske først har fått en knekk skal det ikke mye til for at det en blir litt svekket igjen.

Nei hoff, dette ble et veldig dysstert innlegg. Skal vurdere et litt mer positivt innlegg i morgen :) Har en del å skrive om egentlig..

God natt :-)
-Guro

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar