onsdag 23. mars 2011

Praksis og vår :-D

Nå er lunsjen spist, jeg er nydusjet og den andre vaskemaskinen surrer og går :-)
Om en time må jeg komme meg på bussen for jeg skal ha senvakt på praksisplassen :-) Som hver dag når jeg har væt på praksis gleder meg :-) Denne praksisperioden her har jeg veldig godt av. Jeg var så skolelei at jeg trudde jeg skulle tørne, men av en eller merkelig grunn er motivasjonen på tur opp igjen :-) Å det trengs for etter praksisen blir det mye oppgaveretting. Kan ikke si at jeg gleder meg til det, men det må bare gjøres. Om ikke lenge er det eksamen :-S


Jeg har også fått sjekket om jeg får igjen på skatten eller ikke, og jeg smiler :-D Jeg får igjen det som tilsvarer en måned med husleie, å det kommer veldig godt med i sommer når det ikke er noe stipend.
Men nå skal jeg ordne meg ferdig til jeg skal på jobb :-)
I morgen drar jeg forresten hjem til vinterland. Hjemme snør det som bare det, mens her er det 10 plussgrader og vind. Så snøen smelter veldig fort :-) Å det er bra, for nå vil jeg ha vår og bare veier :-D
See you later :-)
-Guro

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar