torsdag 10. mars 2011

Blondine VS Brunette

Jeg har tenkt på det ei stund nå, men klarer ikke å bestemme meg... For jeg har vurderet å bli blond igjen. Etter 4 eller 5 år er tanken der igjen. Jeg merker jeg er veldig lei av å farge etterveksten hvert tredje måned, noe som også er veldig dyrt. Men trives jeg best som brunette? Jeg husker jo ikke hvordan det jeg følte meg når jeg var blond.. Det kommer nok til å bli litt grubbling over saken.

Blondine VS Brunette
 


Dette bilde er fra avsluttninga i 10. klasse. Hvis jeg skal bli lysere igjen blir det ikke sånn som dette, men en liten anelse er det jo. Hadde tydeligvis vært mørk litt før, siden jeg var så mørk i tuppene. Jeg tror jeg skal starte med masse lyse striper så får vi se hva som skjer. Men det blir ikke med det første for det koster litt. Skal prøve å få tatt en tur til frisøren før påske, men hvem vet hva som skjer ;-) 

Q: Hva tror du?
-Guro

1 kommentar: