søndag 20. mars 2011

Husmor-helg ;-)

I helgen har jeg hatt husmor-følelsen over meg :-p
Jeg har vasket vinduene både på innsiden og utsiden, så har jeg sulla og rydda litt. Soverommet lukter herlig grønnsåpe og har sengtrekke er byttet :-) Jeg gleder meg til å legge meg for å si det sånn :-)
Ellers så har jeg nytet det herlige vårværet som har vært på Lillehammer i helga. I hvertfall i går da. I dag har sola vært litt beskjeden. Men i går koste vi oss ute på verandaen med årets første utepils :-) Det var ganske digg, men det frista ikke med mere øl. Så jeg hadde min tredje helg på rad uten drikking og en tur på byen. Det er lenge siden sist, sånn er det når en er student vet du ;-)

Øl og honningmelon :-D

Strålende sol :-D

Dagen i dag har gått med til vasking og lesing. Alle må virkelig lese Idas dans! Herregud sier bare jeg. Tårekanalene åpna seg for å si det sånn... 
Eller så har vi starta grillsesongen :-D Å det var digg for å si det sånn :-) Men nå er det snart kampstart, Rosenborg- Brann. :-D
så vi prækast ;-)
-Guro

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar