søndag 7. februar 2010

Nok en helg er over.

Nå er helgen straks over, og en ny skoleuke er rett rundt hjørnet...

I går var jeg på oppdal en tur :-) Først var jeg og Ivan en tur til Eivind i klassen. Der spilte vi Alisa og drakk litt øl :-) Å for et kjempe artig spill! Jeg hadde ikke prøvde før, så jeg var på lag med samboeren til Eivind. Vi tapte desverre mot disse guttene, men vi var ikke så lang bak da :-) Så jeg skal gå i innkjøp av det spille i hvertfall!
Etter på dro vi til Tonje, der vi ble en del folk :-) Jeg tok noen bilder som jeg tenkte jeg skulle legge ut, men jeg har ikke fått langt de inn på dataen enda..
På nor var det så mye folk at jeg fikk nesten klaus. Så jeg var ikke inn på nor så mye egentlig... Å det var overhode ikke verd 100 kr inngang... Jeg kommer nok ikke å ut så mange ganger i vinter jeg i hvertfall, hvis det skal koste 100 kr for å komme inn. Så bra er det ikke der!

I dag dro jeg og pappa og Cora på Nerskogen for å gå på ski. Men turen ble ikke så lang, for plutselig ble pappa så svimmel at jeg nesten trodde han skulle besvime. Så da bars det rett ned, og hjem igjen. Men jeg hadde så mye overskudd av en eller merkelig grunn. Så jeg tok med meg Cora, å gikk en tur :-) Resten av dagen har jeg bare slappet av :-)

Hva har du gjort i helgen?

Nå skal jeg lage meg litt kveldsmat :-)
GuRo

2 kommentarer:

  1. Spillet var drit gøy, og en fornøyelse å vinne i!:P

    SvarSlett