tirsdag 16. februar 2010

Iphone


Jeg har så lyst på en Iphone med 16 GB. Nå etter at jeg kjøpte meg Mac fikk jeg enda mer lyst på det. Det hjelper ikke at Ingrid sitter med sin heller :-P Men lommeboken min strekker seg ikke til. Det er så mye jeg skal, så jeg har ikke råa til en Iphone. Jeg får vell bare fortsette å drømme om at Norsk Tipping skal ringe meg en lørdagskveld :-P Ikke at jeg tror det skjer... 
Bilde fra Google.

Nå sitter jeg nok en gang med særemnet, etter at jeg har vært å grillet meg litt :-P Å da mener jeg bokstavligtalt! Jeg lå litt for lenge tror jeg, for ja, jeg ble litt solbrennt :-P 
Men jeg har et lite dilema. Det et OL med skiskyting damer nå, så jeg klarer ikke å konsentrere meg om særemnet... Å gjøre særemnet og se skiskyting er ikke så enkelt. Det går i hvertfall utover særemnet.. 

Q: Følger du med på OL?
GuRo

2 kommentarer: