lørdag 6. februar 2010

God morgen :-)

No er frokosten inntatt og jeg skal om ikke lenge hoppe i dusjen, å ta en laaang dusj :-)
I dag våknet jeg kl 09.17. Å da var jeg lys våken... Jeg må få si at jeg synes at det er litt kjipt, når det først er helg og jeg kan sove lenge.. Men jeg får utnyttet dagen da :-) Ikke lenge etter at jeg sto opp, dro jeg nedover for å kjøpe krembolle til alle her hjemme, men tror du ikke at det bare var igjen 3, når vi er 4... Men vi får dele litt da. Jeg var også innom mormor og morfar :-) Så jeg er har gjordt dagsen gode gjerning, for jeg dro på butikken og handlet for de :-) Så nå sitter nok morfar å leser en haug med aviser :-)

Dette er tatt på nerskogen i påska i fjor. Jeg har et mål om å komme meg dit i morgen, så det blir ikke noe stor drikking i kveld. Men jeg har litt lyst å til Oppdal i kveld. Må prøve å være litt sosial :-)

Nå skal jeg kose meg med en krembolle og en kopp kaffe, før jeg hopper i dusjen :-)  God helg :-D
GuRo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar