søndag 14. februar 2010

Lysten forsvant!

Denne uken har jeg ikke blogget noe. Jeg har verken hatt energi eller lyst. Jeg fant å ut at nyttårsforsette mitt funka dårlig :-/ men men

Denne uken har bare fløyet fra meg.. Tirsdagen var jeg opp i bakken en liten tur :-) Det var jeg forresteni går å. Å i dag får jeg nesten ikke til å gå :-/ Vi var opp i bakkene i 3,5 timer i går :-D Å det var kjempe gøy! Jeg falt ikke så mange ganger :-P Men jeg er helt mørbaket fordi. Musklaturen min er ikke vant til sånt.
Resten av uken har gått med til lekser, tur til Tynset for å hente Stine og avslapping. Jeg er så sykt sliten for tiden.
I går gikk jeg å la meg kl 22.00 :-o Å jeg såv for kl var 22.15! Sliten sier du!


Dette er fra tirsdag når vi var oppi  Stølen.

GuRo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar