torsdag 4. februar 2010

Nattinatt :-)

Nå ligger jeg godt plantet i sengen min, å venter på at jeg skal bli trøtt :-/ Jeg er så sliten om dagene, at jeg sover så fort jeg får sjangsen på ettermiddagen/ kvelden. Å da har jeg sovet så mye at jeg egentilig ikke er så trøtt når jeg skal legge meg. Som i nå! I dag, sov jeg på tur til skole, fra skolen, å så sov jeg i nesten to timer på sofaen. Jeg forstår ingenting.. Jeg klarer rett å slett ikke å holde meg våken...
Jeg er veldig stressa for tiden, når det gjeller skole å sånt, å når jeg blir stressa, for jeg blir så sliten at jeg ikke får gjort noe. Å da blir jeg stressa for at jeg ikke får gjort alt jeg skal. Ond sirker, sier du!!! Mersom! Så jeg prøver å tenke poitift, og ikke stresse så mye, men det funker dårlig for tiden..
Å nå merker jeg at jeg blir litt stressa over at jeg ikke har sovnet. For da vet jeg at jeg kommer til å slite med å stå opp i morgen tidlig når klokken ringer kl halv 7. Jeg kommer meg da så klart ikke opp, i hvertfall før ti på 7.

Bilde fant jeg på Google.

Så nå må jeg sove. Skole og trening i morgen, så jeg må være opplagt ;-)

God natt :-)
GuRo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar