fredag 11. mars 2011

Vår :-)

Jeg kan hvis jeg vil, men det står på lysten så alt for ofte. Jeg skulle bruke disse to fri dagene på å skrive og lese. Men dagen i går var tung. Jeg hadde ikke krefter nok til å løfte fingeren knapt nok. Etter å ha ligget på sofaen i 6 -7 timer, måtte jeg tilslutt gå til butikken for å handle middag. Det var ikke noe problem å gå ned, men å gå opp igjen var tung. Kreftene i kroppen var ikke-eksisterende, å det hjalp vel heller ikke på at jeg handlet litt ekstra da. Smarte meg liksom! Men jeg kom meg opp bakken igjen og middag ble det til slutt gitt. Men åpna jeg ei bok eller et dokument? Nei da! Jeg brukte kvelden på å spille gitar faktisk, for jeg har endelig lysten og motivasjonen til å lære meg å spille. Har jo prøvd mange ganger, men har gitt opp fordi jeg ikke har klart det. Sånn er det når man skal være mester med en gang en prøver. Men nå har jeg spilt mye den siste uken og kan nå noe som ligner på noen sanger :-)

Dagen i dag har jeg faktisk brukt til litt skriving. Flink ikke sant ;-) Men jeg har også ligget godt gravd ned i sofaen i dag å, med da skiskyting på tv. Snakker vi GULL :-D Norge er virkelig i siget innen skisporten for tiden, å det liker vi :-D
Men etter hvert som klokka gikk titta også sola fram, så da bars det ut en tur. Å gud hvor godt det er å kunne ut å gå uten å ha på masse tunge klær. Så i dag sto antrekke av en superundertøy genser, fleece genser og en fleece veste og treningstights da. Det nærmer seg vår her på Lillehammer og det liker vi :-D


Håper hestehover spretter opp snart :-)
Men nå skal jeg prøve å spille litt mer gitar før jeg hopper i dusjen. Skal jobbe på praksisplassen i hele helga så jeg må finne senga snart. Må opp ca klokka 6 i morgen tror jeg, så det blir ikke noen sen kveld på meg nei..
Da ønsker jeg alle en riktig god helg :-)
-Guro

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar