onsdag 30. mars 2011

Sola skinner ...

.... å jeg sitter inne med oppgaveskriving.

Ja ja, solen skinner på Lillehammer, og våren er på god vei for å si det sånn :-) Det blir bare mindre og mindre snø for hver dag, og da skal man ikke klage!
Jeg har nå tre dager med fri fra praksis, så jeg håper å komme i gang med praksisoppgaven og gjøre ferdig personlig kompetanse oppgaven. Så tiden vil vise hvor flink jeg har vært i løpet av de tre dagene.

I helgen var jeg hjemme å kosa meg. På fredagen dro jeg og Stine til Trondehim for å shoppe litt. Jeg hadde ikke planer om å shoppe noe særlig for det var disse penga da vettu. Men så klart, når en ikke har tenkt å handle noe særlig finner man alt! Men jeg er fornøyd med turen for jeg kom hjem med 7 nye plagg, litt sminke og 2 ringer og solbriller :-) Å jeg brukte knappe 1300 kroner. Så det kunne ha vært verre for å si det sånn :-)
På lørdagen var det jentekveld til Stine. Vi var bare 3 styker men gud hvor gøy det var! Men det var ikke like gøy å kjøre hjem på søndagen. Jeg måtte kjøre for mariann var ikke i stand til å kjøre :-P
men når en har sover knappe 4 timer kjentes det godt i øyelokka den siste delen av turen. Det ble noen stopp for å få litt frisk, kald luft for å si det sånn, men fram kom vi tilslutt :-)

I går brukte jeg fridagen min til å på kino og frisøren :-) Jeg har nå blitt litt lysere, å jeg digger det. Litt korter er det også. Ca en 5 cm av lengden bli borte, men det spiller ingne rolle når man blir så fornøyd.
På kvelden var vi en gjeng som dro på kino. Vi så Amors baller. Overhode ikke den beste filmen jeg har sett men grei nok, men jeg kommer ikke til å se den igjen for å si det sånn. Alle forsto jo hvordan den kom til å ende 2 min ut i filmen men men..



Ikke de beste bildene av det nye håret men det kommer kanskje senere :-)

Nå skal jeg prøve å være flink jente å skrive litt.. Håper alle får en super dag :-)
-Guro

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar